رونالدو و مسی در مقابل ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ چه جایگاهی دارند؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو و مسی در مقابل ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ چه جایگاهی دارند؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو و مسی در مقابل ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ چه جایگاهی دارند؟

رونالدو و مسی در مقابل ثروتمندان دنیای مدرن ورزش درآمد کمتری دارند و با ثروتمندترین ورزشکار تاریخ فاصله زیادی دارند.

طرفداری- کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر قرار داد جدیدی را با رئال مادرید امضا کرد که به موجب این قرارداد او هفته ای 365 هزار یورو دریافت می کند. انتظار می رود لیونل مسی نیز با امضای قرار داد جدید با بارسلونا چنین دستمزد هفتگی دریافت کند. پول پیشنهادی در سوپر لیگ چین نیز در روزهای اخیر به سر تیتر اخبار بدل شده است جایی که همه نگاه ها این روزها به دیگو کوستا است که می تواند با انتقالش به چین به دسمزد سالیانه 30 میلیون یورو برسد.

به گزارشGOAL  دورتر از زمین فوتبال اما ستاره های NFL, NBA (لیگ فوتبال آمریکایی)، گلف و تنیس در سال های اخیر پول های کلانی را دریافت کرده اند که در این میان تایگر  وودز از دنیای گلف تا این مقطع از دوره حرفه ای خود یک میلیارد دلار درآمد داشته است که یک رکورد محسوب می شود.

اما درآمد تمامی شخصیت های ورزشی پر درآمد امروز با یک شخصیت تاریخی فاصله زیادی دارد و آن شخص کسی است که در زمان رم باستان زندگی می کرد.

گایوس آپیوس دیوکلس ممکن است نامی آشنا در قرن 21 نباشد. اما او در عصر خود شناخته شده ترین ورزشکار  ارابه ران بود و ادعا می شود که پردرآمد ترین ورزشکار همه اعصار است. در حالی که گفته می شود تایگر وودز فقط یک میلیارد دلار در حساب بانکی خود دارد، دیوکلس  در طول دوران ورزشی خود پولی به ارزش مالی 15 میلیارد دلار انباشته کرد. او ورزش را از سن 18 سالگی شروع کرد و طی 4257 رقابت در   1462 تا از آن ها به پیروزی رسید.

او هر بار که سوار ارابه اش می شد تا با رقیبانش که شمشیر به دست با او رقابت می کردند مسابقه دهد زندگی اش را به خطر می انداخت زیرا اگر رقیبی به دیگری نزدیک می شد باید با شمشیر  او نیز رقابت می کرد. دیوکلس بهترین بهترین ها بود و وقتی که در  سن 42 سالگی اعلام بازنشستگی کرد مجسمه او  را به افتخارش ساختند.  در آن زمان همه می دانستند که افتخاراتش سال های طولانی در دل تاریخ بی رقیب خواهد ماند. او در دوران حرفه ای اش تعداد  35,863,120 "سکه رومی سسترس" را معادل 15 میلیارد دلار پول امروزی جمع آوری کرده بود.

رونالدو، مسی و دیگر فوتبالیست ها راهی طولانی برای رسیدن به جمع دیگر ثروتمندان دنیای ورزش دارندو اگر بخواهند خود را به این قهرمانان برسانند نیاز به بندهای جدیدی در قراردادشان دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.